Igaz az, hogy a szüleid azt választották, hogy életet adnak neked. Igaz, hogy azzal, hogy meghozták ezt a döntést, a szüleid egy önkéntes kötelezettséget vállaltak magukra, ami feléd irányul. Ez a kötelezettség két fő részből áll: az első fizikai, a második erkölcsi.
A kötelezettség fizikai részébe tartozik a ruháztatás, az étkeztetés, az orvosi ellátás, az otthon biztosítása, stb. – az alapvető fizikai szükségletek. Nem fogok sok időt eltölteni ennek részletezésével ebben a könyvben, mivel a szülők döntő többsége sikeresen eleget tesz ennek a kötelességnek – és akik erre képtelenek, azoknak annyira nyilvánvaló a hiányossága, hogy aligha szükséges egy filozófiai könyv ahhoz, hogy rávilágítsunk az elégtelenségükre.
Az erkölcsi kötelesség, melyet a szüleid vállaltak azzal, hogy világra hoztak, kettős természetű. Az első részét többé-kevésbé megértik az emberek a társadalmunkban, és azokat az alapvető erényeket foglalja magába, mint az oktatásod, biztonságod megteremtése, tartózkodás a fizikai és érzelmi bántalmazástól, és a többi.
A szüleid feléd irányuló erkölcsi kötelezettségének második része az elsőnél sokkal rejtettebb és törékenyebb. Ez az integritás birodalma, és ez hatalmas kihívást jelent világszerte a társadalmak számára.