Libertárius írások a reklámok témájában
A reklám művészete
A fogyasztó nem mindentudó. Nem tudja, honnan szerezheti be a legolcsóbban azt, amit keres. Gyakran azt sem tudja, melyik árucikk vagy szolgáltatás a legalkalmasabb arra, hogy a lehető leghatékonyabban enyhítse azt a kellemetlenséget, amelytől meg akar szabadulni. Legjobb esetben is csupán a közvetlen közelmúlt piaci viszonyait ismeri, és ezek alapján alakítja terveit. Az üzleti propaganda feladata, hogy tájékoztassa őt a piaci helyzet aktuális á
A magyar Don Quijote: Puzsér Róbert harca a reklámok ellen
Az elmés nemes Don Quijote de la Mancha - a spanyol Miguel de Cervantes klasszikus regényének a főhőse - egy nemesember, eredeti nevén Alonso Quixano, aki addig falta a lovagtörténeteket, amíg teljesen elveszítette a józan eszét, és őrült téveszméibe zárva egy lovagtörténetnek kezdte látni a körülötte levő világot, amelyben ő a hős lovag, aki elűzi a gonoszt, és igazságot hoz a földre. Don Quijote téveszmés kalandozásainak legismertebb fejezete,